MENU
Weleda
branche: consumer
01-02-03
activatie met premium

Weleda

Mens en natuur in harmonie

Al sinds 1921 doet Weleda er alles aan om de natuur beter te begrijpen en te benutten. Hierdoor brengt Weleda de natuur dichter bij de mens.

de vraag

Hoe kunnen we consumenten motiveren om meer babyproducten bij drogisterijen te kopen?

Concept

Om tot de essentie van het merk te komen zijn we het project gestart met een interactieve sessie bij Weleda. Wij wilden graag exact weten waarom Weleda doet wat zij doet. Uit deze sessie hebben we belangrijke inzichten verzameld die het fundament vormde voor het concept dat we hebben ontwikkeld.

We ontwierpen een speelgoedkoord geheel in de nieuwe look and feel van de nieuwste verpakkingslijn van Weleda. De gadget is op duurzame wijze geproduceerd uit gerecycled PET (frisdrank flessen). Een productiewijze die naadloos aansluit op de filosofie van Weleda.

resultaat

Een premium gift geproduceerd uit natuurvriendelijke grondstoffen waar zowel moeder als baby blij van worden. Drogisterijen lieten weten dat er veel animo voor de unieke Weleda gifts was.