De uiteindelijke prijs voor een product is afhankelijk van verschillende elementen, zoals de oplage, de bedrukkingstechniek en het logo. Vraag gerust een offerte aan om de precieze prijs te krijgen.
De prijzen die je ziet zijn gebaseerd op staffels; hoe hoger de oplage, hoe lager de eenheidsprijs. Voor extra kortingen op grotere hoeveelheden, neem gerust contact met ons op.
Vraag een offerte aan door een product in de shop te selecteren en aan je winkelmand toe te voegen, of dien een speciaal verzoek in. Je kunt ons ook mailen of bellen. Na goedkeuring van de offerte en de digitale drukproef, zetten we de offerte om in een bestelling. Vervolgens ontvang je een orderbevestiging van ons.
Wij zorgen altijd voor een heldere digitale drukproef. Wil je echter een sample ontvangen, dan is dat zeker mogelijk! Vraag een offerte aan voor het gewenste product en vermeld in het opmerkingenveld dat je een sample wilt ontvangen. Je kunt ons natuurlijk ook mailen of bellen. Houd er rekening mee dat er kosten verbonden kunnen zijn aan het versturen van een sample. Wij informeren je hierover voordat we het sample verzenden.
Wij gaan graag een uitdaging aan en zijn benieuwd waar je naar op zoek bent. Vul een speciaal verzoek in, bel of mail en wij gaan met veel plezier voor je aan de slag!
Leuk dat je ons hebt gevonden! Helaas richten wij ons alleen op de zakelijke markt.
De minimale oplage verschilt per product. In de omschrijving van ieder product staat wat de minimale order oplage is. Is het minimum te veel voor je? Neem dan even contact op, dan kijken we samen naar wat er mogelijk is.
Alle merken waarmee wij samenwerken zijn verkrijgbaar en staan vermeld op onze merkenpagina. Uiteraard kunnen we altijd contact leggen met nieuwe duurzame merken.
Betaling binnen 14 dagen. Ben je een nieuwe klant, dan geldt er een vooruitbetaling bij de eerste bestelling.
Tuurlijk, maar hou rekening met de startkosten. Het instellen van de machines brengt startkosten met zich mee die niet in verhouding staan tot het bedrukken van 1 exemplaar. Helaas is het daarom in de meeste gevallen niet aantrekkelijk om een bedrukt sample te ontvangen. Je ontvangt wél altijd een mooie digitale drukproef en ook een onbedrukt sample is in de meeste gevallen te leveren.
Dat hangt af van het product. Bedrukken, graveren, borduren en stansen zijn allemaal mogelijkheden die op veel producten toegepast kunnen worden. Is een product daar niet voor geschikt, dan zijn er mogelijkheden in het verpakken van het product of om het product heen, zoals een kaart erbij verpakken of een sleeve/wikkel om het product heen.
Dat kan digitaal, door je drukbestanden te uploaden in de volgende vector bestandsformaten: AI (Adobe Illustrator), EPS of PDF. Vermeld altijd de PMS-kleuren, de CMYK-kleuren en het liefst ook het lettertype dat gebruikt wordt. Kom je er niet uit? Neem contact met ons op, dan kijken we er samen even naar.
Een vectorbestand is een digitale, grafische afbeelding die je oneindig kunt verkleinen en vergroten zonder dat dit ten koste gaat van de kwaliteit. Het bestand is namelijk niet opgebouwd uit pixels (kleine vierkantjes) maar uit lijnen. Deze bestanden zijn het meest geschikt voor het opmaken van drukwerk. Vectorbestanden hebben als bestandsformaat .PDF, .EPS of .AI. Je kunt een vectorbestand vaak opvragen bij de ontwerper van je logo. Heb je geen vectorlogo? Neem gerust contact op; onze studio kan hierbij helpen en eventueel je logo omzetten.
Wij begrijpen dat je soms producten zonder personalisatie wilt bestellen. Bij Greenmotion geloven we sterk in de kracht van een gepersonaliseerd cadeau; het vertelt een verhaal, versterkt relaties en vergroot de impact van je geschenk. Daarom focussen wij op producten die jouw unieke boodschap overbrengen. In het geval van Dopper-producten is bestellen zonder bedrukking bijvoorbeeld niet mogelijk. Greenmotion wil meer zijn dan alleen een leverancier; we willen partners zijn in het creëren van betekenisvolle geschenken. Als je op zoek bent naar iets echt speciaals en persoonlijks, helpen we je graag met een product dat jouw verhaal vertelt. Neem gerust contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken!
Dat hangt af van het product dat je wilt personaliseren. Voor de meeste van onze producten is het mogelijk om meerdere logo’s of decoraties erop te laten drukken.
Als je geen Adobe (of andere speciale ontwerpprogramma's) op je computer hebt, kun je inderdaad .EPS en .AI bestanden niet openen. Geen zorgen, wij kunnen deze bestanden wel openen omdat wij met Adobe-programma's werken. Je kunt deze bestanden dus gerust naar ons mailen of uploaden.
Direct online bij je offerteaanvraag via de website of per mail.
Alhoewel we geen ijzer met handen breken, beschikken we over een scala aan tools om je te helpen. Vertel ons wat je nodig hebt, en samen kijken we naar de mogelijkheden om op korte termijn duurzame oplossingen te bieden.
Jazeker! Laat ons weten welke oplages je aan welk adres geleverd wilt hebben en wij zorgen dat ze afgeleverd worden.
Promotionele artikelen zijn vaak maatwerk en kunnen om die reden niet geretourneerd worden. Is er iets niet naar tevredenheid? Dat is niet de bedoeling. We horen het dan graag zodat we op zoek kunnen naar een passende oplossing!
Dat verschilt per product. Bij de offerte geven wij altijd de standaard levertijd aan. De levertijd wordt gerekend vanaf goedkeuring van de offerte en digitale drukproef. Mocht je een deadline hebben, neem dan contact met ons op zodat wij kunnen kijken naar de mogelijkheden.
Meestal wel. Heb je geen trackingscode ontvangen? Of vraag je je af waar je bestelling blijft? Laat het ons dan weten, dan gaan we er gelijk achteraan.
De verzendkosten (net als eventuele andere overige kosten) hangen af van het product, de oplage en het gewicht en staan altijd in de offerte vermeld.
Met een duurzame pen ga je de wereld niet redden, maar we kunnen de ontvanger wel inspireren om de wereld te verbeteren. Bij Greenmotion geloven we dat duurzame promotionele acties met een verhaal effectiever zijn en meer gewaardeerd worden. We hebben veel plezier in het bedenken van gifts die een glimlach op gezichten toveren. De producten van onze klanten, zoals Dopper en Tony’s Chocolonely, vertellen een verhaal. Ze benadrukken lokale betrokkenheid, community-gevoel, kleinschaligheid, authenticiteit en ambachtelijkheid. Deze bedrijven zorgen op verschillende manieren dat consumenten en bedrijven van hun duurzame merk gaan houden. De promotionele acties moeten daarom hetzelfde verhaal vertellen en hun kernwaarden krachtig communiceren. Al onze producten behoren minstens tot een van de volgende categorieën: ecologisch, gerecycled, biologisch, duurzaam, fair trade of gemaakt in sociale werkplaatsen.
Het liefst zien we dat alle verpakkingen en vulmaterialen recyclebaar of afbreekbaar zijn. Helaas zijn niet alle leveranciers al zover. Er wordt echter zoveel mogelijk hergebruikt, en het opvulmateriaal is altijd hergebruikt of biologisch afbreekbaar (zoals opvulchips gemaakt van mais). We zorgen er ook voor dat de verpakkingen goed passen bij het volume van je bestelling om onnodige verspilling te voorkomen. Dus geen grote dozen voor kleine bestellingen. Dat scheelt in transport en bij het vullen van de doos.
Wij houden van merken met een verhaal, die inspelen op lokale betrokkenheid, community-gevoel, kleinschaligheid, authenticiteit en ambachtelijkheid. We streven naar duurzame relaties met een duurzaam doel. Door samen te werken met deze merken hopen we een grotere positieve impact te kunnen maken. Al onze producten behoren minstens tot een van de volgende categorieën: ecologisch, gerecycled, biologisch, duurzaam, fair trade of gemaakt in sociale werkplaatsen.
Als lid van de brancheorganisatie Promotional Products Professionals (PPP) dragen we bij aan de professionalisering van de branche en het ontwikkelen en verspreiden van vakkennis. Wij zijn ook aangesloten bij EcoVadis, een wereldwijd erkende organisatie voor de evaluatie en beoordeling van duurzaamheids- en MVO-prestaties. EcoVadis biedt inzicht in onze bedrijfsvoering en prestaties op het gebied van duurzaamheid en MVO, en draagt bij aan onze constante verbetering. Wij zijn dan ook enorm trots dat we met een ongekend hoge score wederom een Platinum Sustainability Rating hebben behaald.