The story behind Stanley/Stella
Voorloper in het veranderen van de mode-industrie

Stanley/Stella is echt anders dan andere modemerken. In 2012 startte Jean Chabert Stanley/Stella vanuit een diepe overtuiging dat de mode-industrie behoefte had aan een fundamentele verandering. Hij was gedreven door de ambitie om een mode merk op te zetten dat zich onderscheidde door zijn toewijding aan vier kernwaarden; mensen, innovatie, uitmuntendheid en duurzaamheid. Een echte gamechanger dus!

De combinatie van kwaliteit, duurzaamheid, stijl en ethische productie heeft Stanley/Stella tot een populaire keuze gemaakt voor bedrijven die op zoek zijn naar merchandise en bedrijfskleding die zowel hun kernwaarden weerspiegelt als hun merk effectief promoot. Als Official Dealer personaliseren en decoreren wij de Stanley/Stella-collectie volledig voor jou, geheel naar eigen wens en ontwerp.

Afbeelding

Stanley/Stella

Wat is de missie van Stanley/Stella?

Sinds dag één bestaat hun missie uit het zo verantwoord en ethisch mogelijk maken van kwaliteitskleding. Duurzaamheid is onlosmakelijk verbonden met alles wat ze doen: ze kiezen bewust met wie ze samenwerken, hoe ze samenwerken en welke materialen ze gebruiken. Ze zijn betrokken bij elke stap in de toeleveringsketen, bouwen langetermijnrelaties op met hun partnerfabrieken en leveranciers en hebben een innovatieve bedrijfscultuur die hen continu stimuleert om echt verschil te maken.

Mode met een missie? Reken maar! Daarom werken wij samen om ook onze klanten en decorateurs te laten aansluiten bij de community of change. Doe jij mee?

Afbeelding

Samen maken we impact – Made Differently

Vergeet de vluchtige trends en wegwerpkleding; het kan echt anders! Door modieuze duurzame kleding toegankelijk te maken, inspireert Stanley/Stella bedrijven en consumenten wereldwijd om een positieve impact te maken.

Door biologisch katoen en gerecyclede materialen te gebruiken, verkleinen ze de ecologische voetafdruk van hun kleding. Hun toewijding aan eerlijke werkomstandigheden verbetert het leven van de werknemers en zet de toon voor transparantie in de industrie. Met stijlvolle en verantwoorde kleding trekken ze bedrijven en consumenten aan die duurzaamheid waarderen. Zo stimuleren ze bewustwording en vraag naar ethische mode, bouwen ze een community van bewuste consumenten op en dragen ze bij aan positieve verandering in de mode-industrie. Het succes van Stanley/Stella bewijst dat mode zowel mooi als betekenisvol kan zijn.

Afbeelding

Wil je impact maken?

 
Ga naar merken met impact