De stappen naar meer Grip: Hoe gaat het in z’n werk?

Een goede voorbereiding helpt jou en je collega's om vanaf dag één het meeste uit je eigen Brandportal te halen. We nemen je stap voor stap mee, van intake tot livegang, en zorgen ervoor dat alles zo soepel mogelijk verloopt. Samen maken we er een succes van!


1 Intake

De overstap naar een eigen Brandportal is hét moment om je werkprocessen duidelijk vast te leggen. Wij adviseren en ondersteunen je bij deze belangrijke inrichtingsfase. Tijdens de intake brengen we alle wensen en eisen binnen je organisatie in kaart. Welke collectie past bij jullie? Welke organisatorische uitdagingen zijn er? Hoe gaan we het communiceren?


2 Doelstellingen, projectdefinitie, werkwijze en planning

Om het beste resultaat te bereiken, leggen we samen de doelstellingen, projectdefinitie, werkwijze en planning vast. We richten het brandportal in, stroomlijnen de bestel-, verzend- en facturatiestromen, en zorgen voor de managementrapportages die je nodig hebt.


3 Design en technische functionaliteiten

Vervolgens brengen we de webshop tot leven met jullie huisstijl en zorgen we dat het aansluit bij jullie merkidentiteit. Samen kijken we naar de mogelijkheden voor de gewenste technische functies, zodat het voldoet aan jullie wensen.


4 Bepaling assortiment

Je kan zelf bepalen welke producten beschikbaar worden in de webshop en hoe deze worden gepresenteerd. Het gekozen assortiment wordt vervolgens op voorraad gelegd in ons logistieke centrum, zodat de producten direct beschikbaar zijn voor je collega's en relaties.


5 Preview en testen

Het moment waar we allemaal nieuwsgierig naar zijn: de eerste preview van de webshop en de beheeromgeving. Dit kan bij jou op locatie of online. We testen alles zorgvuldig, totdat je helemaal tevreden bent.


6 Interne kick-off en livegang

Het is tijd voor de grote lancering! Wij denken graag mee met een pakkende lanceringactie om medewerkers, locaties en bestellers op originele wijze te informeren over de nieuwe werkwijze. Na livegang kunnen geautoriseerde bestellers eenvoudig online zoeken, selecteren en bestellen.


7 Beheer, fulfilment en verzending

Na de livegang neemt Team Greenmotion de rol van regisseur op zich: we beheren de voorraad, adviseren over het up-to-date houden van de collectie, kopen efficiënt in en zorgen voor een correcte facturatie. Na elke bestelling worden de producten verzameld, verpakt en verzonden naar het gewenste adres.


8 Evaluatie

Minimaal vier keer per jaar evalueren we de samenwerking en het assortiment. We delen interessante of nieuwe producten en bespreken de rapportages. Zo kunnen we blijven verbeteren en inspelen op nieuwe ontwikkelingen.

 

Error 404